2014. február 1., szombat

Búcsú a szatén köntöstől??



A konyha felé kanyarodva, kezemben egy bögre forró teával, futó pillantást vetek a tükörbe. Bizony kár volt!! Pillanatnyi döbbenet után, kénytelen vagyok mélyen elgondolkodni a látottakon.

Ja, hogy mit láttam? Vázolom: kockás flanel pizsi nadrág, hozzá illő rózsaszín majmos pólóval. Kék ultra vastag thermo köntös, és a koronája a kis szettemnek a lila pöttyös pehelycsizma.
 

(A pehelycsizma amúgy viccen kívül okos kis találmány. Drága barátnőm Jézuskája hozta, ismerve ingatag hőháztartásomat. Sajna nagyon bejött.)


Hát mit mondjak? Kezdtem azon gondolkodni ez már a vég… és az én életemben már lehet, hogy soha nem tér vissza a szatén köntös csipkés babydoll combó?

Borzongás futott végig a hátamon a gondolattól, hogy az milyen iszonyatosan hideg viselet ilyenkor, de rögtön utána meg attól, hogy ugyan vajon az én imádott uram mennyire tartja szexinek és kívánatosnak kis nejét ebben az utánozhatatlan pehelycsizmás kis összeállításban.

Hát inkább nem kérdeztem meg, tőle. Hanem halálosan komoly ígéretet teszek magamnak, hogy március (na jó időjárás függvényében április) végéig elsüllyesztem a gardrób mélyére a pehelycsizmát, és azonnali hatállyal feltúrom a szekrény hátsó traktusát az ott hányódó sajnálatos módon rendkívül vékony, de lényegesen csinosabb hálóruhákért. Talán még azt a sötétkék szatén köntöst is megtalálom.

Remélem, az uram kibírja tavaszig….
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése