2013. október 26., szombat

Hazudik a tükör




Rosszkedvűen és csatakosan ébredtem. Már megint csurom víz vagyok, a hajam csupa kóc. Nehézkesen kelek ki az ágyból, kiborít ez a helyzet. Ráadásul egy hete  késik... Nekem, akinek eddigi élete során mindig óramű pontossággal megérkezett e vendége. Terhes nem vagyok az biztos, hiszen védekezünk. Lehet, hogy valami bajom van? Most, hogy betöltöttem a 45-öt lehet, hogy ez normális? Nem elég, hogy újabban gyakori vendég lett nálam a szemöldökcsipesz. Két gyantázás között a meg-megjelenő pihéket az államon és az orrom alatt ezzel tépdesem ki és, nagyjából egy héten háromszor-négyszer arra kelek, hogy leizzadtam, még ez is. Istenem mi jöhet még?

Ha most valaki azt mondja nekem, hogy aggódik a ráncai és a narancsbőre miatt, biztosan itt helyben agyoncsapom. Még hogy ráncok és narancsbőr. Egy fenét! Ugyan már! Szőrök, izzadás és most ez, késik a menzeszem vagy lehet, hogy most már elmarad? Istenem, hasít belém az érzés ÖREG VAGYOK!!

Még mindig pizsamában ülök, majd előveszem a kis tükrömet a neszeszerből és biztos ami biztos, az arcomat kezdem vizslatni. Gyors megállapítást teszek, karikák vannak a szemem alatt, mit karikák, barázdák és ha hunyorgok akkor igen is ráncolódik a külső szemzugomnál a bőr.  ÁÁÁÁÁ!!
Magamba roskadok, és közben jár az agyam. Ezek tutira végérvényesen az öregség jelei, úgy látszik kivetette rám hálóját a klimax és feltartóztathatatlanul be akar kebelezni. Ezután gondolom, jön a „löttyedés”, bár az igazat megvallva a két gyerek szoptatása is ott hagyta nyomait a melleimen.

Na, ezt sosem hittem volna, hogy valaha egyszer azon fogok bánkódni, hogy elmarad a vérzésem. Szerencsétlen csomagnak érzem magam, nyomaszt a 45 évem, és már potyognak is a könnyeim. Kisvártatva megszólal a mobilom. A legjobbkor. Vajon ki a csoda kereshet ilyenkor? Teljesen ki vagyok készülve, nincs kedvem most senkivel beszélni!
 Egyébként is éppen sírok, sajnálom magam, na és akkor mi van?

Mivel a telefonom kitartóan csörög, végül a  kíváncsiságom erősebbnek bizonyul és ránézek a kijelzőre a nagynéném hív, úgy döntök felveszem. Már amikor beleszólok a telefonba leveszi, hogy baj van.  Mi történt kérdi tőlem és faggatni kezd, én pedig elmesélem neki a kálváriámat és már bömbölve sírok, a könnyeim pedig megállíthatatlanul folynak végig az arcomon.

Először nem is hallom mit mond, szipogok és orrot fújok. Valamivel később már hangjának foszlányait is értem, és beszéde egyre inkább nyugtatóan hat rám. Drágám nagyon sajnállak, hogy szenvedsz, de nyugodj meg, ez még nem a világ vége, hidd el nincs semmi baj. Dehogy vagy te öreg, egy csuda klassz csaj vagy, én már csak tudom, hisz ismerlek.  És szerencsés, a férjed még most is imád, hiszen úgy néz rád, mint egy szerelmes kamasz. Hát kell ennél több? Először is látogasd meg a nőgyógyászodat, vizsgáltasd ki magad. Lehet, hogy a változókor fuvallatának első érintését érzed, ugyanakkor az is lehet, hogy nem erről van szó. Ez egy folyamat, ami évekig is eltarthat. Láttam nőket, akik teljesen belebetegedtek az idő múlásába, te ne tedd ezt magaddal, kérlek.  Itt vagyok én, az élő példa „túléltem”, jól vagyok. Drágám elárulok egy titkot, a szex is működik. Ja, és nincs para a terhesség miatt.  Mindjárt nálad vagyok, most meginnék egy kávét. 

Így történt, hogy a szemöldökcsipesz állandó kelléke lett a neszeszernek. Kérem szépen voltam az orvosnál, minden eredményem jó, egészséges vagyok.  Még nem klimaxolok és ősz hajszálam sincs. De szép is ez az élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése