2013. december 2., hétfő

Kettőt szeretni



Ha valaki azt mondja nekem néhány hónapja, hogy szeretőt fogok tartani, hát biztosan kikérem magamnak. És most tessék. Erre aztán igazán nem számítottam. Először csupán szimpatikus volt, jó volt vele beszélgetni, semmi több. Hiszen tudtuk, mindketten házasok vagyunk.

Aztán egyszer csak észrevétlenül közénk lopódzott a szerelem. 
Úgy járkáltam, mint aki megbolondult, a föld felett lebegtem és úgy is éreztem magam. Elvarázsolt engem és én beleszédültem az érzésbe. A felhőtlen boldogságom nem tartott sokáig.
A párom gyanakodni kezdett. Nem értettem, talán mondhattam valamit, vagy egyszerűen ennyire ismer? Aztán jött a nagy beszélgetés és a nagy vallomás. Van, amikor az ember már nem tagadhat tovább, az igazság kimondódott, igen, jól gondolja, van valakim.
Ezután az egész eddigi életünket már hazugságnak nevezi.

 
Hogyan is tudnám neki elmagyarázni, hogy ez ennél komplikáltabb, sokkal nehezebb dolog. Szeretem a páromat, hiszen ezért is kötöttem vele össze az életemet, de szeretek egy másik ember is, és bárhogy küzdenék ellene szerelmes vagyok belé. Ez az új érzés, ez a szerelem teljesen feldob engem, boldog vagyok, lelkesebben végzem a munkám, sikeresebb vagyok, és ezt neki köszönhetem. Megdicséri a frizurámat, a ruhámat és megőrül értem, újra szépnek, különlegesnek érzem magam.
Mért jelentené ez automatikusan a házasságunk végét?

Csak egy kis időt kérek, magamnak, hogy megéljem, kiélvezzem, amit adni tud ez a viszony.
Tudom, hogy ezzel megbántom a páromat, mégis szeretek egy másik embert, akitől új élményeket kapok. Ő nem akarja, hogy felforgassam az életemet miatta, nem akar elszakítani a családomtól sem, nem akar teljesen kisajátítani a maga számára. Fáj neki, hogy keveset lehetünk együtt és azt is tudja, nem lehet közös jövőnk.
Csak egy kis időt szeretnék. Hogy mennyit? Nem tudom. Nem tudhatom, mennyi adatik nekünk. Heteket? Hónapokat? Sokat kérek? Lehet. Egyáltalán jogom van ilyet kérni?
Nem akartam én senkit megbántani, csak egy kicsit élni szeretnék, szerelemben, boldogan…


 

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm kedves névtelen, remélem továbbra is megtisztelsz a véleményeddel és gyarapítod az olvasók táborát.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Zsanga!
    Nagyon elgondolkodtató ez a bejegyzés! És annak ellenére, hogy nagyon érthető, és nagyon emberi ez a reakció, azt hiszem ilyen fokú önzéssel nem létehezhet az ember egy kapcsolatban. De, hogy is működhetne ez az egész??
    -Drágám sietnél egy kicsit a vacsival?? Még szeretnék elmosogatni, mielőtt elugrom a szeretőmmel egy légyottra!
    Jó ez most erős túlzás persze-de azért még is...
    Nincs más választás ilyen szituba.mérlegre kell tenni mindent. Mindent!! Szerintem.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Névtelen!
    Minden kapcsolat alapja a bizalom. A megrendült bizalmat helyreállítani nehéz, de nem lehetetlen.
    A másik becsapott, hazudott, megcsalt, átvert bennünket és valljuk be ez nagyon fájdalmas.
    Arra vágyunk, bár lenne minden olyan, mint azelőtt.
    Próbálunk hinni, de mindig eszünkbe jutnak a történtek és minden korábbi megkérdőjeleződik.
    Ha őszintén feltárjuk a történteket, a társunk elismeri, hogy hibázott és hajlandó jóvátenni azt, a szeretet segítségével eljöhet a megbocsátás és az újrakezdés is.
    Hogy egy-egy kapcsolatba mi fér bele, hogy ki, mennyi szabadságot képes adni a másiknak ez egyénenként különböző lehet, erre egységes recept nem létezik.

    VálaszTörlés